Pagine

giovedì 14 maggio 2015

Laura Neri Poesie Madonna mia

MI E' STATA CHIESTA IN VERNACOLO

Madonna mia

Stanotte me so’ perza

int’ a 'na via mai vista

….e 'nu dolore 

m’astrignuto l’anema

Faceve fridde

e ‘int’o scialle

me so’ arrubbate 

‘na speranza…

Ma tu chi si?

Inte ‘ a ‘sta luce

ca m’abbaglia viulenta

Me fatte segno

e …

Nun ave’ paura…,

proprio accussi’ me ditto

e me pigliate pa’ mane 

e io cu’ l’uocchie spaventate

t’ aggie guardate...

TU TU TU

si arrivate addu me

io nun ‘nce credo 

Madonna mamma ‘ro munne

damme ‘o calore 

io nun ‘ o sento cchiu’

E dint’ a stu surrise 

io me so’ perze

‘ Na lacrema una sola 

se fermata è addiventata ‘ e sale.

Io nun ‘o saccie mo

si era ‘nu suonno,

ma chella voce ‘nun ma scorde cchiu’

Laura Neri Poesie

@Copyright





2 commenti: