Pagine

venerdì 22 aprile 2016

Biagio Merlino Nun me ne 'mporta


 Biagio Merlino

Nun me ne 'mporta


Nun me ne mporta 'e chello ca m'hê fatto:
nun me ne 'mporta ca nun m'hè vuluto;
'e tutto 'e vvote ca d''o lietto sfatto
pure 'a cuperta se n'eva caduta.

Me 'mporta ca na rosa me facette
vulà co'e suonne dint''e ccarne soje
e 'o limbo 'e paraviso s'arapette
e i' me vasavo tutt''a 'a vocca toja

Guardavo n'onna tennere 'a luntano
e me sunnavo ca chiammavo a tte.
Na luce eva sperduta : mmiez''o mare
e chella luce assumigliava a mme

.Nun me ne 'mporta si te l'hê 'nniato
dicenne nunn''e 'o vero nunn''è ammore
si sott''o pede te l'hè scamazzato
e l'hè lassato sott'a nu cartone

Te dico sulo, ca me l'hè sceppato
e mo me sta dulenne 'sta ferita.
Ne passa tiempo e sto' sempre 'ntrunato
e ppenzo sempe ca nn'haggiu capito

Si durmarraggio quacche vvota n'ora;
si azzeccarraggio ll'uocchie primma 'e juorno,
sempe na pugnetura int''e llenzole
e chella pugnetura va' e po' torna

Nu ramusciello tengo int''a na testa
c'ha miso fora 'a cimma culurata
dimane tengo mente a 'sta fenesta
si nasciarrà na viola prufumata

Traduzione


Painting Maria Szantho


Non me ne importa

Non me ne importa di quello che m'hai fatto
non me ne importa che non m'hai voluto;
di tutte le volte che dal letto sfatto
anche la coperta se n'era caduta.

Mi importa che una Rosa mi fece
volare con i sogni dentro le carni sue
e il limbo del Paradiso si aprì,
ed io mi baciavo quella bocca di fuoco.

Guardavo un'onda tenera da lontano
e mi sognavo che chiamavo te,
Una luce era perduta in mezzo al mare
e quella luce somigliava a me.

Non me ne importa se tu lo hai negato
dicendo : non era vero quell'amore
se sotto i piedi poi lo hai calpestato
e l'hai lasciato sotto ad un cartone

Ti dico solo che me l'hai graffiato
ed ora mi sta dolendo la ferita
E passa il tempo e mi sento intontito
e penso ancora di non aver capito

anche se qualche volta mi addormento un'ora
se chiudo almeno gli occhi prima dell'alba
mi sento pungere sotto le lenzuola
e quella puntura va e poi torna.

Un ramoscello tengo in un vaso
che ha messo sopra una cima colorata
domani vedrò ancora sulla finestra
se nascerà una viola profumata
Biagio Merlino
Diritti Risservati





 

Nessun commento:

Posta un commento