Pagine

mercoledì 13 gennaio 2016

TOTO IL POETA DEL CUORE MALE DETTO CATULLU DISPIRATU

Si tu avissi cinquant’anni
Iù forsi …  mancu ti taliassi
Ma si avissi iù trent’anni
Tu forsi …  mi vulissi beni ?
Forsi … avissi …
Cinquant’anni …trent’anni …
avia ragioni CATULLU
u passatu è passatu...
e l’anni su chiddi ccà su...
Forsi … avissi …
Cinquant’anni … trent’anni …
E lu me cori chianci
Picchì u passatu e passatu e nun torna cchiù
E lù presenti e ccà ca mi turmenta
E non ci si ppò fari nenti.

Traduzione

CATULLO DISPERATO

Se tu avessi cinquant’anni
Io forse... nemmeno ti guarderei
Ma se io avessi trent’anni
tu forse mi vorresti bene ?
forse ... avessi...
cinquant’anni.. .trent’anni...
aveva ragione CATULLO
il passato è passato...
e gli anni sono quelli che sono...
forse... avessi…
cinquant’anni ... trent’anni...
e il mio cuore piange
perché il passato è passato e non torna più.
e il presente è quà che mi tormenta
e non ci si può fare niente.




Nessun commento:

Posta un commento